Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thankjoe Optiflex & Job
    Wil nu echt goed gaan loggen ook voor mezelf, dus niet enkel meer de training maar ook de verschillen in reps/gewicht

Heb zojuist me eigen schema'tje naar GIP gestuurd, ben benieuwd. Is redelijk wat volume, maar ging er toen goed op, en dat was nog 2x zoveel.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
      Thankjoe Optiflex & Job
      Wil nu echt goed gaan loggen ook voor mezelf, dus niet enkel meer de training maar ook de verschillen in reps/gewicht

Heb zojuist me eigen schema'tje naar GIP gestuurd, ben benieuwd. Is redelijk wat volume, maar ging er toen goed op, en dat was nog 2x zoveel.
      Train hard or stay home!
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Ik weet man.. Had er verdomme nooit aan moeten beginnen toen. Domste beslissing tot nu toe in m`n leven..
        ik ben in oktober na 13 jaar gestopt met hulp van laseracupunctuur, geniaal! nergens last van gehad,alleen eerste weekje even de gewoonte doorbreken (in mn hoofd)
        nu ben ik allergisch voor rokers...

Comment

• Originally posted by suusje86 View Post
          ik ben in oktober na 13 jaar gestopt met hulp van laseracupunctuur, geniaal! nergens last van gehad,alleen eerste weekje even de gewoonte doorbreken (in mn hoofd)
          nu ben ik allergisch voor rokers...
          haha geniaal, allergisch voor rokers
          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Ja, sinds vandaag weer "gestopt" maar nu ook in m`n hoofd gestopt, wil er gewoon vanaf, ben vandaag meteen 20 minuten gaan spinnen, om nog erger in me kop te krijgen van 'kerelman, je conditie is verneukt, blijf van die zooi af'.

Boem eerste training, toch nog niet helemaal tevreden over m`n schema, maargoed ff aankijken en gaan. Veranderen kan altijd, wil nu wel bij FB blijven.

Flat bench Press 4x6-8

8x20kg
            8x40kg
            8x50kg (VPR, zit stuk meer in ook denk.)
            8x45kg (maar doe wel rustig aan dus verlaag ivm me schouder)

Wide lat pulldown 4x6-8
            8x25kg
            8x52kg
            8x59kg
            8x55kg
            3x55kg + 5x52kg

Press (MP) 3x6-8
            8x30kg
            8x30kg
            8x30kg

Toen overgestapt op dumbells wat er eig in me schema staat, wilde weten wat fijner voelde voor me schouders, dumbells imo.

8x18kg per hand

Leg press 4x6-8 (squatten ging niet, bar was bezet toen ik ff naar kleedkamer liep, wou squat filmen)
            8x78kg
            8x78kg
            8x78kg
            8x78kg
            Zak nu nog een stuk dieper, met me knieeën tegen me borst ong

Leg curls 3x10
            8x52kg
            8x59kg
            8x55kg

Dumbell bicep curl 3x10
            3 setjes van 12kg per hand

Tricep push down 3x10
            3 setjes 18 kg ofzo (wat een verschil in die apparaten, bij de meet duwde ik 55kg weg)

Seated calf raises 3x10
            overgeslagen ivm cardio en waren al moee

Al met al wel ok, kon beter bij benen bijv maar waren al wat 'moe'.
            Last edited by Dexie; 06-05-2013, 15:24.

Comment

• GL met stoppen

ik ben nu 3 week gestopt maar helaas wel 1 sigaretje op een uitgaansavond gerookt maar vond het vies en heb em halverwege weggegooid.

Scheelt wel veel geld btw
              Einigkeit und Recht und Freiheit fĂĽr das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrĂĽderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Idd, bijna 7eu per dag (:
                Jij ook succes, beter dat je hem weggegooid hebt

Comment

• Oh trouwens een note, laatste tijd zat ik natuurlijk maar te kwakkelen zoals jullie hadden kunnen lezen, maar ben nou weer vol motivatie en weer goed bezig. Nog ff doorbijten 3 weken, dan zijn me examens voorbij, hebk vakantie en is het zoals beloofd 4x pd warm voer, perfect eten, en trainen als een beest. Proberen we nu ofc ook al te doen, maar als ik vakantie heb word alleen maar beter gehehe. Motivatie zit er sinds de meet al dik in dus ja.

Vakantie is 3 maanden ong. Hoop dat ik er +/- 4/5kg bij kan pakken op die manier.
                  Last edited by Dexie; 06-05-2013, 15:38.

Comment

Vakantie is 3 maanden ong. Hoop dat ik er +/- 4/5kg bij kan pakken op die manier.
                    geen gebrek aan motivatie iig...
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Nee, doel is wel heel hoog gesteld, en zal het denk niet halen, maar we gaan er wel voor knokken. Ik vind 70kg eind dit jaar eig te weinig ondanks dat het wel in me sig staat, ik hoop er nog wat meer uit te halen ;d

Alleen de vakantie met me maten word een prob, maar ik probeer gwn nauwelijks te drinken.. In iedergeval niet teveel.

Comment

Nee, doel is wel heel hoog gesteld, en zal het denk niet halen, maar we gaan er wel voor knokken. Ik vind 70kg eind dit jaar eig te weinig ondanks dat het wel in me sig staat, ik hoop er nog wat meer uit te halen ;d

Alleen de vakantie met me maten word een prob, maar ik probeer gwn nauwelijks te drinken.. In iedergeval niet teveel.
                        Heb je niet toevallig een kameraad die in het zelfde schuitje zit als jij? Die dus ook op zijn eten en drinkgedrag moet letten??

Ik heb die wel en wij zitten daarom ook samen in het appartement.
                        Einigkeit und Recht und Freiheit fĂĽr das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrĂĽderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Nope, ja een maatje die meegaat traint nu met me mee, maar die weet er nog niet zoveel vanaf en wilt geen voedingsschema etc, hij begint nu wel langzaam te draaien, en vroeg of ik wat wou maken, maar op vakantie word het voor hem denk gewoon coma zuip tijd. Ik zelf neem een grill pan mee, en ga fatsoenlijk eten etc.

maar nee dus helaas...

Comment

• Zo zo dedication, waarschijnlijk als ik op vakantie gaat neem ik alles niet zo nauw. probeer wel beetje te letten op het eten en biertje op zijn tijd kan ook niet kwaad natuurlijk. Als je maar niet elke dag helemaal los gaat

.
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Ligt meer aan vorig jaar, net een tikkie tever gegaan, iedere dag gingen er behoorlijk wat liters drank en grammen wiet doorheen lol. Was echt van de gekke... Ik kwam terug, kon 3 weken bijna niet praten, was stront ziek en bleek een long ontsteking te hebben, hoezeee. Lekker afgevallen ook enz (eigen schuld hehe, eerste keer op vakantie jwt), dus ja. Ik beheers me wel (':

Ik zit te denken om 2x per week te gaan spinnen, op rust dagen denk, zijn trainingen van 40/60 minuten en je verbrand 400/500 kcal ofzo. Moet ik wel nog meer gaan eten, maar door het stoppen met roken zal ook me metabolisme vertraging (godzijdank..) dus weet het nog niet, weet ook niet of dat wel 'werkt' icm bb. Maar lijkt me wel leuk, betere conditie en cardio is ook goed voor KT in principe, en dan kan ik ook beter worden in spinnen, is weer meer motivatie niet te roken

Comment

• Ugh, me trainingsmaat ken niet, dus ik ga maar weer eens lekker 's avonds trainen.
                                Ben nu bezig met verbouwen dus zal vanavond wel gebroken zijn, maja heuj.

Ik zie er overigens nog ongeveer hetzelfde uit als in jan/feb. Op die foto's. Misschien iets groter maar niks noemenswaardig. Ben allang blij dat ik niet kleiner ben geworden

Vanavond weer FB, en sjezus wat blijft dat geil, vind het toch echt wel weer lekker trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X